מי? מאס! לא תאמינו מה מקור השם ומה המשמעות המסתתרת מאחוריו

 

שם המותג "מימאס" ושמות הסדרות "פיוראס" ו"אולאס" ובעיקר המשמעות העומדת מאחוריהם מעוררים סקרנות רבה וזה בדיוק הזמן לגלות מה הסיפור שעומד מאחוריהם.

נתחיל מהפרשנות הקלאסית - פירוש השם "מימאס" בספרדית הוא "לפנק". שהרי מדובר במותג ספא לשיער, שמטרת העל שלו היא אמנם לטפל ולשקם את השיער, אך הוא בהחלט מעניק לו גם את הפינוק שכל כך דרוש לו, גם ביומיום וגם בתקופות בהן הוא זקוק לטיפול, חיזוק ושיקום אינטנסיבי. כל זה קורה בלי להתעלם ולו לרגע מהפינוק שמלווה את התהליך הטיפולי, מתחילתו ועד סופו.

 

 

למותג ישנן שתי סדרות מוצרים – פיוראס ואולאס.

שמה של סדרת טיפוח השיער הוא פיוראס PURAS. פיור = טהור. מוצרי הסדרה נועדו על מנת לנקות את הקרקפת ואת השיער ביסודיות עד לרמת הטיהור, מתוך הנחת היסוד שטיפול מתחיל בניקיון יסודי, שמאפשר יכולת חדירת חומרים לשורש השערה ולהזנה שלה לכל אורכה ברכיבים האיכותיים ביותר שמכילים מוצרי מימאס- קראטין טהור וחומצה היאלורונית, כך שתחזור להיות בריאה, חזקה ומלאת חיוניות וברק. בסדרת פיוראס ישנם ארבעה מוצרים: שמפו, מסכה, סרום ומסכה ללא שטיפה. המוצרים ללא מלחים ומועשרים בחומצה היאלורונית ובקרטין טהור.

 

 

שמה של סדרת עיצוב התלתלים הוא אולאס OLAS. פירוש המילה אולאס בספרדית הוא גלים. מוצרי הסדרה מיועדים לעיצוב שיער גלי ומתולתל והם נותנים את המענה האולטימטיבי לעיצוב קל ונוח של תלתלים מושלמים, תוך הזנתם בחומרים האיכותיים ביותר. שיער גלי ומתולתל דורש התייחסות מיוחדת ובכך סדרת אולאס מצטיינת. בסדרת אולאס ישנם שלושה מוצרים: קרם תלתלים, גלייז לפיסול תלתלים וכן קרם גלייז 20:80 לעיצוב תלתלים, גם הם ללא מלחים ומועשרים בחומצה היאלורונית ובקרטין טהור.

 

 

בנוסף לפרשנות הקלאסית ישנן משמעויות עמוקות יותר.

בראש המותג מימאס עומדות נשים, שמעידות שאחד מהשלבים הכי משמעותיים בחייהן הוא השלב בו הפכו לאימהות. "מימא" היא אחת מהמילים הראשונות שתינוקות אומרים בשלב הכרת השפה, כאשר רוצים לקרוא לאמן ולהפנות את תשומת לבה אליהם.

ואם מימא = אמא, אז הבנתן נכון... מימאס = אמהות. מותג נשי כבר אמרנו?

 

פירוש נוסף למילה מימאס הוא ירח, אחד מתוך קבוצת הירחים של כוכב הלכת שבתאי. ירח קרוי גם לבנה. הלבנה היא מקור אור, המצוי בתוך החשכה ומאיר לנו את הדרך. הלבנה עוטפת אותנו ומכוונת אותנו, מלווה אותנו במסלול החיים ומשנה את צורתה לאורך החודש, בדומה לטבע האישה ולמחזור החודשי שלה. מוצרי המותג מימאס מהווים מקור אור בעולם טיפוח ועיצוב השיער כי הם מכילים בתוכם את הפתרון למגוון בעיות שיער, שמוצרי שיער רבים לא מצליחים לתת להם את המענה הדרוש, החל משיער יבש ופגום או שיער שעבר החלקה ועד לשיער דליל שזקוק לעובי ולנפח.