מדיניות ההחלפות וההחזרות

 מדיניות החברה בנוגע להחלפה או החזרה של מוצרים:
חוויית הרכישה שלך אצלנו במימאס ושביעות הרצון שלך מאיתנו - הן בראש סדר העדיפויות שלנו.
רוצה להחליף או להחזיר מוצר שרכשת? אין בעיה. לצורך כך יש להודיע לנו על כך בתוך 14 ימים מיום ההזמנה.
איך להודיע לנו? אפשר בטלפון (03-5055044) ובמייל (info@mimas.co.il).
הזיכוי יהיה מהיר וללא עיכובים מיותרים, בתוך 1 עד 7 ימים מיום קבלת ההודעה שלך. הזיכוי יתבצע באותו האופן בו בוצע התשלום. לאחר מכן אנחנו נשלח אישור למייל שהזיכוי בוצע בהצלחה.
קורה שמתבלבלים בין מוצרים ומזמינים מוצר אחר ממה שמתכוונים להזמין, בלי לשים לב. זה קורה לטובים ביותר :)  אז אם קרה שעקב טעות שלך שלחנו אליך מוצר לא נכון, או שהתחרטת ופשוט בא לך להחזיר או להחליף למוצר אחר - נבקש ממך רק לשלם את דמי המשלוח (29 ₪) עבור ההחלפה או ההחזרה. לכל השאר אנחנו נדאג :)
 
לכל שאלה נוספת, אנחנו תמיד כאן בשבילך.
שעות הפעילות של מחלקת חוויית הלקוח ושירות הלקוחות שלנו:
בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00
ביום ו' בין השעות 9:00-12:00
 
תמיד לשירותך :)