שאלות כלליות
מימאס הינו מותג ספא בינלאומי לטיפוח השיער, המיוצר בישראל. מוצרי המותג מבוססים על פורמולה ייחודית המכילה חומצה היאלורונית וקרטין טהור, המשקמים ומטפחים את השיער. מוצרי המותג אינם מכילים SLS ופראבנים. המותג MIMAS פותח על ידי צוות מחקר מיומן בליווי מעצבי שיער מובילים בתחום, על מנת לתת את המענה המיטבי לצרכי הלקוח.
למותג טיפוח השיער MIMAS ישנן שתי סדרות יוקרתיות:
סדרת PURAS וסדרת OLAS.
סדרת PURAS-
פיור = טהור. המוצרים נועדו על מנת לנקות את הקרקפת ואת השיער ביסודיות עד לרמת
הטיהור, כיוון שטיפול איכותי מתחיל בניקיון יסודי. לסדרה זו ישנם ארבעה מוצרים:
שמפו, מסכה, סרום ומסכה ללא שטיפה. המוצרים ללא מלחים ומועשרים בחומצה היאלורונית
וקרטין טהור.
סדרת OLAS-
לעיצוב שיער גלי ומתולתל. פירוש המילה אולאס בספרדית הוא גלים. מוצרי הסדרה נותנים
את המענה האולטימטיבי לעיצוב קל ונוח של תלתלים מושלמים, תוך הזנתם בחומרים
האיכותיים ביותר. בסדרת אולאס ישנם שלושה מוצרים: קרם תלתלים, גלייז לפיסול תלתלים
וכן קרם גלייז 20:80 לעיצוב תלתלים, גם הם ללא מלחים ומועשרים בחומצה היאלורונית
וקרטין טהור.
אין חובה :) ניתן לבצע רכישה באתר כאורחת. אך אנו ממליצים לבצע רכישות כלקוחות רשומות בכדי למקסם את חווית הרכישה. כך ניתן לראות את היסטוריית הרכישות והפניות שלכן, מוצרים שאהבתן ותוכלנה להיות מעודכנות במבצעים השווים שלנו.
בוודאי! האתר מאובטח וסודיות המידע נשמרת באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני SSL ועומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר. בנוסף, פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים אצלנו במערכת על מנת להבטיח ללקוחותינו קנייה בטוחה.
כיוון שאנו רוצים שהזמנתכן תגיע מהר ככל האפשר, אנו מטפלים בה באופן מיידי. על כן, אם את מעוניינת לבטל הזמנה, צרי קשר בהקדם האפשרי עם שירות הלקוחות בטלפון שמספרו 03-5055044/ שלחי מייל info@mimas.co.il או השאירי פנייה לביטול הזמנה באתר.
מוקד שירות הלקוחות שלנו פעיל בימים א'- ה' בין השעות 9:00- 16:30 ובימי ו' בין השעות 9:00- 12:00. ייתכן והזיכוי הכספי יהא בקיזוז 5% מסכום העסקה (עבור דמי טיפול בעסקה) וזאת במקרה והחבילה טרם יצאה ממחסני האתר. במידה וברצונך לבטל הזמנה לאחר יציאתה מהמסחנים ובטרם קיבלת אותה, הדבר יתאפשר בקיזוז 25 ש"ח מגובה הזיכוי (עבור דמי השליחות). כל זאת בכפוף להוראות המצוינות בתקנון האתר.
זה בסדר לשנות את דעתך. לכן עומדים לרשותך 14 ימים מיום קבלת המוצר במהלכם תוכלי ליצור איתנו קשר ולהחזיר/ להחליף את המוצר. החלפה או החזרה של מוצר תתאפשר במידה והמוצר לא נפגם, לא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית. בנוסף, החלפה או החזרה תחויב בדמי משלוח על סך 25 ש"ח. כל זאת בכפוף למדיניות החלפה והחזרת מוצרים המעודכנת בתקנון האתר.
במידה והבחנת בפגם במוצר שקיבלת, עליך לפנות אלינו עד 14 ימים מיום קבלת המוצר. הפנייה תהא למייל שכתובתו info@mimas.co.il או לטלפון שירות הלקוחות- 03-5055044. צרפי תמונה של המוצר הפגום וצייני מהו הפגם. בנוסף, יש לציין שם מלא, טלפון והוכחת קנייה. אנו נחזור אליך בהקדם. כל זאת בכפוף למדיניות החלפה והחזרת מוצרים המעודכנת בתקנון האתר.
אנו עובדים עם חברת שליחויות חיצונית. ההזמנה מגיעה עם שליח עד הבית/ עד מקום העבודה, עד 3 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה ואישור חברת האשראי לעסקה. השליח ייצור קשר טלפוני לצורך תיאום הגעה. יום ההזמנה לא ייחשב ליום עסקים אם ההזמנה בוצעה לאחר השעה 12:00. ימי שישי, שבת, ערבי חג ומועדים לא נחשבים לימי עסקים.
הזמנה בסכום העולה על 249 ש"ח תהא ללא דמי משלוח ולהזמנה בסכום הנמוך מ249 ש"ח יתווספו דמי משלוח בסך 25 ש"ח.
שעות הפעילות שלנו הינן בימים א' עד ה' בין השעות 9:00- 16:30 וביום שישי מהשעה 9:00- 12:00.