אנחנו רוצים שתשאלו שאלות :)

ספרו לי על המותג מימאס!

מימאס הינו מותג בינלאומי לטיפוח השיער, המיוצר בישראל.

מוצרי מימאס מבוססים על פורמולה ייחודית ובלתי מתפשרת, המכילה חומצה היאלורונית וקרטין טהור, המשקמים ומטפחים את השיער.

המותג MIMAS פותח על ידי צוות מחקר מיומן בליווי מעצבי שיער מובילים בתחום, על מנת לתת את המענה המיטבי והאיכותי ביותר לצרכי השיער השונים.

האם אני חייבת להירשם לאתר על מנת לבצע הזמנה?

אין חובה :) ניתן לבצע רכישה באתר כאורחת. אך אנו ממליצים לבצע רכישות כלקוחות רשומות בכדי למקסם את חווית הרכישה. כך ניתן לראות את היסטוריית הרכישות והפניות שלכן, מוצרים שאהבתן ותוכלנה להיות מעודכנות במבצעים השווים שלנו.

האם הרכישה באתר מאובטחת?

בוודאי! האתר מאובטח וסודיות המידע נשמרת באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני SSL ועומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר. בנוסף, פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים אצלנו במערכת על מנת להבטיח ללקוחותינו קנייה בטוחה.

איך מבטלים הזמנה, מחליפים או מחזירים מוצר?

חוויית הרכישה שלך אצלנו במימאס ושביעות הרצון שלך מאיתנו - הן בראש סדר העדיפויות שלנו.

רוצה להחליף או להחזיר מוצר שרכשת? אין בעיה, צרי איתנו קשר ונשמח לעזור.

אפשר בטלפון (03-5055044) ובמייל (info@mimas.co.il).

הזיכוי יהיה מהיר וללא עיכובים מיותרים.

איך ומתי ההזמנה תגיע אליי?

ההזמנה תגיע אלייך עם שליח עד הבית או עד מקום העבודה, בין 1-3 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. השליח ייצור איתך קשר טלפוני לצורך תיאום הגעה. חשוב לציין: ימי שישי, שבת, ערבי חג וחג לא נחשבים לימי עסקים.

מהי עלות המשלוח?

עלות המשלוח תלויה בסכום ההזמנה:

בהזמנות בסכום שמעל 99 ש"ח, המשלוח חינם.

בהזמנות בסכום הנמוך מ-99, יתווספו דמי משלוח של 25 ש"ח.

אם יש לך שאלות נוספות לגבי אספקת ההזמנה או כל עניין אחר, לא להסס לפנות אלינו. נשמח לעמוד לרשותך ולספק לך את כל המידע הדרוש.

מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות?

שעות הפעילות שלנו הינן בימים א' עד ה' בין השעות 9:00- 16:00 וביום שישי מהשעה 9:00- 12:00.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

האם המוצרים נוסו על בעלי חיים?

אף מוצר של מימאס לא נוסה על בעלי החיים 🙂